Hvordan innhenter vi produktanmeldelsene våre?
14 dager etter din bestilling, sender vi deg en e-post med forespørsel om å legge igjen en vurdering av det du har kjøpt. (Reseptvarer og reseptfrie legemidler er unntatt fra denne forespørselen.) Dersom du ønsker å skrive en vurdering av produktene du har kjøpt, kan du gjøre det via lenken i eposten du har mottatt, eller via «mine bestillinger» under «min side». Det er kun mulig å skrive en produktvurdering dersom du er innlogget, og kun på produkter som er registrert under dine bestillinger. Dette er for å sikre at det kun er faktiske kjøpere av et produkter som kan legge igjen en vurdering.
Hvilke produktanmeldelser publiseres ikke?
- Anmeldelser som omhandler frakt/transport, forsvunnet pakke eller annet enn selve produktet. Ved tilbakemeldinger på selve kjøpsopplevelsen, ber vi deg kontakte vårt kundesenter.
- Anmeldelser med motsigende innhold, som vil være vanskelig for andre kunder å tolke. Dette gjelder for eksempel anmeldelser som har en negativ produktomtale og samtidig 5 stjerner, eller positiv produktomtale med 1 eller 2 stjerner.
- Anmeldelser som inneholder personlige opplysninger eller annen informasjon som anses som sensitiv.
- Anmeldelser med et støtende språk.