Hvordan innhenter vi produktanmeldelsene våre?
14 dager etter din bestilling, sender vi deg en e-post med forespørsel om å legge igjen en vurdering av det du har kjøpt. (Reseptvarer og reseptfrie legemidler er unntatt fra denne forespørselen.) Dersom du ønsker å skrive en vurdering av produktene du har kjøpt, kan du gjøre det via lenken i e-posten du har mottatt, eller via «mine bestillinger» under «min side». Det er kun mulig å skrive en produktvurdering dersom du er innlogget, og kun på produkter som er registrert under dine bestillinger. Dette er for å sikre at det kun er faktiske kjøpere av et produkt som kan legge igjen en vurdering. Produkter du kjøper flere ganger, som for eksempel tannkrem eller kosttilskudd, vil du kun få mulighet til å legge igjen en vurdering av én gang.
Hvilke produktanmeldelser publiseres ikke?
- Anmeldelser som omhandler frakt/transport, forsvunnet pakke eller annet enn selve produktet. Ved tilbakemeldinger på selve kjøpsopplevelsen, ber vi deg kontakte vårt kundesenter.
- Anmeldelser med motsigende innhold, som vil være vanskelig for andre kunder å tolke. Dette gjelder for eksempel anmeldelser som har en negativ produktomtale og samtidig 5 stjerner, eller en positiv produktomtale med 1 eller 2 stjerner.
- Anmeldelser som inneholder personlige opplysninger eller annen informasjon som anses som sensitiv.
- Anmeldelser med et støtende språk.