Gå til innholdGå til kassen

Ledig stilling

Farmasiet er Norges største nettapotek og har solide eiere med lang erfaring innenfor nett- og detaljhandel. Vi har over 50 entusiastiske og fremoverlente medarbeidere som utfordrer det etablerte med mål om å forenkle hverdagen til dagens apotekkunder og forbrukere. 

Ledig stilling som Performance Marketing-spesialist

Har du et brennende engasjement for kundedrevet vekst og ståltro på at digital markedsføring gjort på riktig måte kan flytte både omsetning og posisjoner? Da vil vi gjerne prate med deg! 

Vi ser etter deg som er sterk faglig og kommersielt innen Performance marketing. Du jobber godt selvstendig, men liker at vi bygger team i alt vi gjør og synes tverrfaglig arbeid er spennende. Du samler innsikt fra andre team og byråene våre, og er vant til å skape resultater hver dag. Samtidig er du både analytisk og elsker å se på hvordan trafikk og konvertering kan optimeres og spille godt sammen med en helhetlig mediestrategi. Du liker å grave deg godt ned i tall, og skjønner hvordan vi skal nå de mest verdifulle kundene på den mest effektive måten. 

Dette er det viktigste du får ansvaret for:

  • Skape kunde- og inntektsvekst gjennom å optimalisere og skalere kampanjene våre.
  • Hente innsikt og forstå kundeadferd i vår kategori og på Farmasiet.no.
  • Jobbe tett med mediebyrå vårt.
  • Analysere tall og resultater fra kampanjer og budskap, sammenligen for å se hva som faktisk fungerer, og skape god innsikt som brukes for å nå forretningskritiske mål.

For å lykkes tror vi du: 

  • Er en omgjengelig og fremoverlent person som utfordrer etablerte sannheter.
  • Er løsningsorientert med stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne.
  • Jobber strukturert og er god til å prioritere i en hektisk hverdag.
  • Trives med håndtering av komplekse oppgaver og hodet langt nede i innsikt. og tall, og vet hvordan du skal skru godt på kampanjer for at vi skal bruke ressursene våre på smartest mulig måte.
  • Er en relasjonsbygger som samarbeider godt med andre, både internt og eksternt.

Ting vi tror du kan eller har: 

  • Noen års arbeidserfaring med performance, enten fra byrå eller kundesiden.
  • Innsikt om eller er nysgjerrig på hva som gir gode kundeopplevelser på nett.
  • Høyere utdanning innen markedsføring og/eller økonomi.
    Stor forståelse for data og hvilke underliggende KPI-er som driver resultater digitalt.
  • Erfaring fra kjøp av annonsering på tvers av kanaler og god innsikt i trender for digital markedsføring.
  • Erfaring fra netthandel er et pluss, med ikke et krav.

Hos oss får du

  • Jobbe i et tverrfaglig team med store utviklingsmuligheter og høy grad av involvering.
  • Et hyggelig og uformelt arbeidsmiljø som tror på at samarbeid er nøkkelen til å lykkes.
  • En kultur der vi har kunden fremst i panna, hvor vi vil fikse små og store floker for å skape de beste kundeopplevelsene.

Vi er en flat organisasjon med raske beslutningsveier og høy gjennomføringskraft, som veldig snart sitter i flotte lokaler midt i Oslo sentrum med kort vei til kollektivtransport.

For spørsmål om stillingen, ta kontakt med CMO Hanne Kjærnes, tlf  997 41 263.

Ledig stilling som Growth Manager

Farmasiet er Norges største nettapotek og har solide eiere med lang erfaring innen nett- og detaljhandel.  Vi jobber hver dag med å skape enda enklere handleopplevelser for apotekkunden. Selv om vi har stor kundevekst allerede, er vi langt fra ferdige med å bygge og forbedre kundeopplevelsen og organisasjonen vår. I dag er vi 50 personer, i løpet av 2023 er vi sannsynligvis det dobbelte.

Har du et brennende engasjement for kundedrevet vekst og ståltro på at digital markedsføring gjort på riktig måte kan flytte både omsetning og posisjoner? Da vil vi gjerne prate med deg om rollen som Growth Manager.

Hvem ser vi etter?

Vi ser etter deg som er kommersielt sterk og har erfaring fra merkevarer som har en sterk digital tilstedeværelse. Du er nysgjerrig og uredd når du utvikler ideer som løser brukernes behov på en smartere måte, som resulterer i nye og fornøyde kunder.

Ambisiøse mål skremmer deg ikke, du liker å analysere og tror på at alt kan forbedres. Du mener at de beste resultatene skapes av effektive team som bruker innsikt og teknologi riktig.

Du er vant til å skape resultater hver dag og jobber godt selvstendig. Dine relasjonsskapende evner gjør at du effektiv samler innsikt fra de andre teamene. Du er både analytisk og elsker å se på hvordan trafikk og konvertering kan optimeres og utnyttes for å forbedre produktet og markedsføringen.

Som Growth manager vil du rapportere til CMO, og dette vil være dine viktigste ansvarsområder:

  • Skape kunde- og inntektsvekst.
  • Hente innsikt og forstå kundeadferd i vår og andre bransjer.
  • Analysere tall og resultater fra våre aktiviteter, og skape god innsikt som brukes for å nå forretningskritiske mål.

Vi tenker også at du bør kjenne deg igjen i dette:

  • Er en omgjengelig og fremoverlent person som utfordrer etablerte sannheter.
  • Stor forståelse for data og hvilke underliggende KPI-er som driver resultater.
  • Har innsikt om eller er nysgjerrig på hva som gir gode kundeopplevelser på nett.
  • Digitalt strukturert og god til å prioritere i en hektisk hverdag.
  • Noen års arbeidserfaring fra å drive vekst for digitale merkevarer.
  • Du er selvgående og trygg på deg selv, men husker at vi bygger lag i alt vi gjør.
  • Du kan dele noen skrytecase fra resultater du er stolt av, og du kan dele noen erfaringer fra når du har gått på trynet og lært av det.
  • Høyere utdanning innen markedsføring, økonomi og/eller teknologi.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.

Hos oss får du:

  • Spennende ansvarsområder med store utviklingsmuligheter og høy grad av involvering på tvers av teamene.
  •  Et hyggelig og uformelt arbeidsmiljø som tror at samarbeid er nøkkelen til å lykkes.
  • En kultur der vi har kunden fremst i panna, hvor vi vil fikse små og store floker for å skape de beste kundeopplevelsene.
  • Variert og resultatorientert hverdag med høy grad av fleksibilitet.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Muligheten til å kjøpe aksjer i Farmasiet.

For spørsmål om stillingen, ta kontakt med CMO Hanne Kjærnes, tlf  997 41 263.